jueves, junio 07, 2012

LOUISIANA STATE, MISSISSIPPI RIVER, BAYOUS

El riu més llarg d'Amèrica del nord és el Missouri (de 4.130 km) que curiosament és afluent d'un altre, el Mississipí, aquest en el seu delta forma el que els Louisianencs li diuen "Bayous".

Consisteix en aigua que sembla estancada però en veritat no ho és, té corrent però és tan lenta que no es veu, té efectes estranys, un per exemple és que depenent de la marea el curs té un sentit o un altre (si està baixa va cap al mar i si és alta remunta).
No em vaig conformar en veure només les postals dels aparadors i vaig fer unes quantes inspeccions ben endins, properament veurem algunes de les sorpreses que em vaig trobar...

5 Comments:

Anonymous robert riera sors said...

Ha quedat bastant psicodèlica la foto amb les ondulacions de l'aigua i la part de dalt dels arbres que no es veu bé

12:52 p. m.  
Anonymous 3b0 said...

Certament placentera aquesta imatge ondulatòria.

2:18 p. m.  
Blogger El Forest said...

M'agrada aquesta customització i swappiginació de noms, on tot es pot reinventar i agafar les coses en qualsevol angle (dels 360º que hi han).

5:17 p. m.  
Anonymous VD said...

"properament veurem algunes de les sorpreses que em vaig trobar"... ya me imagino algún cocodrilo o no sé qué reptilo? este tipo de lugar me da asco o ansiedad la verdad... nada como un buen viejo desierto de arena con escorpiones o serpientes, jaja!

12:30 p. m.  
Blogger El Forest said...

Y con cobras, como las de Egipto, con sus movimientos ágiles y entrañables, también los escarabajos peloteros dan una aureola especial, xd.

2:45 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home